FANDOM

Repliki III klasy

Najsłabsze repliki, najczęściej nie wytrzymałe i wykonane z plastiku. Nie opłaca się ich kupować. Upgradeowanie ich może zakończyć życie repliki.

Repliki Długie

Zwykła wymiana sprężyny może zniszczyć wszystko. Najczęściej także silnik nie daje rady działać na tak wysokich obrotach. W tej cenie jest mnóstwo replik sprężynowych niż gazowych i elektrycznych. ODRADZAM KUPOWANIE REPLIK III KLASY.

Firmy

WELL

Odradzana firma, nie warto w nią inwestować. Wielu odradza tą firmę ze względu badziewnego plastiku oraz wnętrza "na śrubki" które i tak się nie trzymają. Jeszcze raz NIE WARTO.

Double Eagle

Sensowniejsza opcja, ma dużo strzelb, typu M56, M58, M47. Na początek do takiego "strzelania podwórkowego" polecam.

AGM

Jedyna Strzelba w ofercie to AGM003, która ze względu na suwadło ustawiające hop-up może strzelać celnie nawet do 45 metrów. Na początek gorąco polecam.

Cybergun

Jedyna sensowna alternatywa dla strzelb to FAMAS SV-1. Sprężynowa replika ma zasięg skuteczny ok. 30-35m i maksymalny przekraczający 40m. O tej replice nie mam zdania.

Repliki krótkie

Seria nbb (nonblowback) od Stti/Src

Sensownymi Replikami krótkimi to m.in. GC104 GC105 oraz Mk23 Heavy Gas Pistol, wszystkie od Stti. W Mk23 dochodzi czasem do połamania szczęk magazynka. Skuteczność i Zasięg zależy od egzemplarza najczęściej jednak wynosi 30-40m. Faktem jest że można je używać w niskich temperaturach.

Pistolety Elektryczne firmy Cyma z metalowym gearboxem

Dobre pistolety elektryczne. Dzięki zastosowanemu Gearboxowi specjalnemu możemy szybko go zmienić, dobra inwestycja lecz jak w replikach gazowych musimy dokupywać gaz, tutaj dokupujemy gearboxa po kilku miesiącach i jest to wydatek około 100 PLN. Zasięg to nie całe 30m. Automatyczny tryb ognia. Magazynki są bezawaryjne.

seria wykonanych z tworzywa, gazowych pistoletów z blowbackiem firmy KJW (Kuan Ju Works)

Dobre pistolety, niestety nie działają w zimie. Replika i magazynek są awaryjne. Dobre rozwiązanie jak ktoś naciska na realizm, niestety plastikowy zamek.

To tyle z III klasy (i kategorii cenowej do 200 zł)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki