FANDOM

Ogólnie Edytuj

Jest to klasa średnia lecz najbardziej rozwijająca się klasa w Polsce, gdyż koszt nie przekracza rzędu 350-900 PLN.

Najpopularniejszymi firmami w tej klasie są: Cyma, JG (Jing Gong), Dboys, Boyi i repliki bardziej markowe typu: KWA, G&G (Czasem nawet G&P).

Firmy Edytuj

Cyma Edytuj

Firma Cyma to najpopularniejsza firma w airsofcie.

Jest polecana ze względu na wytrzymały Gearbox v3 którego modyfikując go można uzyskać nawet osiągi +500 fps (nie polecam tak dużych przeróbek gdyż zmniejsza to żywotność i ze względu na limity).

Dobra firma, z niej wywodzi się legendarna CM028 która jest bardzo wytrzymała.

JG (Jing Gong) Edytuj

Mimo chińskości, ma dobrą serię G36. Ma trochę mniej wytrzymały Gearbox V2 ale to dobre zastępstwo za Gearbox v3 Cymy. Repliki są dość polecane przy takiej cenie.

Jedna z replik to G36c

Dboys/Boyi Edytuj

Są to chińskie firmy produkujące repliki ASG.

Produkują głównie repliki karabinków AK które są polecane oraz repliki karabinków M4 oraz karabinów M16, które nie należą do polecanych replik.

Najbardziej rozpoznawalne repliki to RK

KWA Edytuj

Bardziej markowa firma lecz produkujące także w przedziale cenowym 700-900 PLN.

Jedna z najbardziej polecanych firm na rynku Airsoftowym. Ze względu na wytrzymałość działa długie lata. Najbardziej rozpoznawalna replika w Polsce to: ta, replika ma wiele zalet m.in. Wzmocniony Gearbox KWA 2GX.

Starcza na długie lata.

G&G Edytuj

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku, jest znana z dobrej serii M4 co wychodzi im bardzo dobrze jak na markowe firmy przystało.

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm w airsofcie więc też jest dużo pociągu na repliki. Część z tych replik można zobaczyć tutaj. Jest to klasa między III a II.

Na prawdę dobra firma. Zalet ma bardzo dużo, Polecam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki